پوچ
پوچ

پوچ

می خواهم در آینده فاحشه شوم

برای من خیلی جالب بود که یک دختر 10 ساله چرا چنین شغلی را برای آینده انتخاب کرده است و اصلن چه درکی از معنی آن دارد!

و از آنجایی که می دانم برای شما هم جالب است تصمیم به نوشتن این انشا برا ی شما هم گرفتم، به این امید که عبرتی باشد برای خواننده ی عزیز

متن انشا این بود من تا چند سال گذشته می خواستم شغل مادرم را انتخاب کنم.

مادرم پرستار است ولی پدرم با شغل مادرم مخالف است، او می گوید که این شغل مناسب نیست چون هم کارش سنگین است و هم شب کاری دارد، ولی این نظر مربوط به چند سال گذشته است و حالـا نظرم عوض شده و حالـا می خواهم فاحشه شوم، نمی دانم فاحشه دقیقا چه شغلی دارد، فقط می دانم که شغل خوبی است


زن همسایه مان فاحشه است همه زن های محله پشت سرش حرف می زند و اصلن از او خوششان نمی آید و نمی گذارند ما بچه ها و حتی شوهرانشان حتی به او نگاه کنیم ولی من نمی دانم که چرا این طور است.

زن همسایه خیلی شغل خوبی دارد او همیشه شب ها با مردان زیادی جلسه دارد و همیشه هم جلسات او تا نصف شب طول میکشد.

خیلی برایم جالب است که یک زن رییس این همه مرد باشد و حتی بعضی روزها هم مردان مختلف و ثروتمندی دنبال او می آیند و او را با خود می برند حتما آن جایی هم که میروند، باز هم جلسه مهم دیگری دارد.

زن همسایه خیلی ثروتمند است او هر چند مدت یک بار ماشینش را عوض می کند و زود زود لباسهایش را هم و همه ش هم خیلی گران قیمت است، او مرتب لـاک می زند و آرایشو خلـاصه خیلی مرتب  است.

دیگر نمی دانم چرا هیچ کس او را دوست ندارد. چند روز پیش تولد زن همسایه بود.

زن همسایه کادوهای زیادی از کارمندان مردش گرفت. من به پدرم گفتم که امروز تولد زن همسایه بود و او گفت که می داند.

پدرم هیچ وقت تولد مادرم را به یاد نداشت! یک روز که از مدرسه برمی گشتم و مادرم هم سرکار بود پدرم را دیدم که از خانه زن همسایه  بیرون آمد، من از پدرم پرسیدم که خانه زن همسایه چه کار می کردی ولی پدرم به جای جواب یک سیلی به من زد، نمی دانم پدرم چرا من را زد، من آن روز نفهمیدم پدرم آنجا چه کار می کرد!! شاید پدرم هم جدیدن یکی از کارمندان زن همسایه شده باشد.

خلـاصه با وجود همه این ها که هیچ کس از زن همسایه خوشش نمی آید من می خواهم که شغل زن همسایه را انتخاب کنم امیدوارم که پدرم مثل شغل مادرم با شغل من مخالفت نکند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد