پوچ
پوچ

پوچ

عنوانی ندارم

چشم تو آبشخور هزاران ستاره بود

و

لبانت تلاوت آیه های روشن عشق

بدون تو دلم هوسی جز گریه ندارد

چه جسارتی یافته ام که تو را اینگونه خطاب میکنم

ببخش مرا . . .

بگذار حرفهایم را بگویم

تو را آنسان عظمتی بود

که رفتنت افسانه ایی عظیمتر می نمود

تو رفتی و یادت همیشه سبز باد

ای بهترین کلام

ای ناب ترین شعر من

در کدام آئینه ای تصویر تو را پیدا کنم

چرا وجودم اینقدر برایت ناباور است

می ترسم به تو نزدیک شوم

و

 یکباره از دیدگانم محو شوی

اگر می توانستی دنیای زیبای صداقتم را ببینی

اینگونه از من نمیگریختی

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ http://mkianafraz.blogsky.com

سلام
میای کمکم کنی
خونمو رونق بدم؟

تارا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ق.ظ

اگر می توانستی دنیای زیبای صداقتم را ببینی

اینگونه از من نمیگریختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد